Shop Mobile More Submit  Join Login
Adventure Time: Chap 2 - Page 9 by Katkat-Tan Adventure Time: Chap 2 - Page 9 by Katkat-Tan
THIS SERIES IS READ FROM LEFT TO RIGHT
Adventure Time Pendleton Ward





:bulletpurple: Katkat-Tan FB Page :bulletpurple: Katkat-Tan FC :bulletpurple: Ask-Away! :bulletpurple:





i'm probably just introducing new characters all willy-nilly now. lol

See what i did there? Turtle Princess wearing a Turtleneck. Get it? Coz she's like, a turtle, but wearing a Turtleneck! See the irony? Aha! Hahahaha!
...Yeah, I'll just shut up now ._.
I'm so lame.





----------------

First:
[link]

Prev:
[link]

Next:
[link]
Add a Comment:
 
:iconfangirlfiona:
FanGirlFiona Featured By Owner Apr 5, 2015  New member
I was thinking of that talking corpse or stripper dog like Vampires and werewolves cuz u know, vamipyres are kinda dead undead and stripper dog is kinda a werewolf cuz u know werwolvez don't keep theyre clothes on when they transform from human to wolf so yea. I REALLY NEED TO GET MY HEAD OUT OF TWILIGHT.
Reply
:iconendxx:
endxX Featured By Owner Feb 27, 2015  New member
when i readed the stripper dog i tought of jake i dont know whyJake Eyebrows 
Reply
:icondrea-bacon-pie:
Drea-Bacon-Pie Featured By Owner Feb 10, 2015  Student Artist
i like that book. talking corpse or stripper dog
Reply
:iconh-o-o-d-i-e:
H-O-O-D-I-E Featured By Owner Jan 8, 2015  Student Artist
Did anyone read what was writen on TP's book? "Talking corpse or stripper dog"... 0_o
Reply
:iconzalay02:
Zalay02 Featured By Owner Dec 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Wow... Just wow... 
Love itit
Reply
:iconsmilelike:
Smilelike Featured By Owner Nov 25, 2014
Cake?
Reply
:iconkaizellea:
Kaizellea Featured By Owner Dec 3, 2014
cake?

lol
that's turtle princess
Reply
:icondrawingthings626:
Drawingthings626 Featured By Owner Oct 26, 2014  Hobbyist Artist
I'm guessing the girl in the sweater is turtle princes 
Reply
:iconspeedysketch:
speedysketch Featured By Owner Sep 25, 2014   Traditional Artist
turtlez aw booyah
Reply
:iconjoshumertens:
JoshuMertens Featured By Owner Aug 2, 2014  Hobbyist General Artist
i love TP
Reply
:iconmoonie-cakes:
Moonie-Cakes Featured By Owner Jul 25, 2014  Student General Artist
Lsp sort of looks like amethyst from steven universe :)
Reply
:iconseveralshadesofred:
SeveralShadesOfRed Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist General Artist
omg. turtle princess' initials are TP. lol
Reply
:icondark-soulest:
Dark-Soulest Featured By Owner Jun 26, 2014  Hobbyist Artist
Oh! That's funny
Reply
:icondivergentgirll:
divergentgirll Featured By Owner Jun 24, 2014
Appreciating Fionna's sarcasm.
Reply
:iconbeymechanic:
BeyMechanic Featured By Owner May 11, 2014  Hobbyist Writer
...Oh Gee Lucky Me
Reply
:iconfinn-luvs-fionna:
finn-luvs-fionna Featured By Owner Apr 7, 2014
lol the book walking corpse or stripper dog
Reply
:iconmadlandprincess:
MadlandPrincess Featured By Owner Dec 18, 2014  Student Artist
lol ikr
Reply
:iconsweetlileevee:
Sweetlileevee Featured By Owner Apr 4, 2014
turtle princess looks so nice and sweet.And i bet her voice is way different from the actual show. You truly made an awesome transformation on her. 
Reply
:iconbrontewebster:
BronteWebster Featured By Owner Mar 15, 2014  Student Artist
OMG TP IS GORGEOUS!!! I LOVE HER TOO! I envy your skills!!!!
Reply
:iconlunallenawrwolf01:
LunallenaWrwolf01 Featured By Owner Feb 27, 2014
Tp not to XD
Reply
:iconlunallenawrwolf01:
LunallenaWrwolf01 Featured By Owner Feb 27, 2014
To is soooooo pretty!~ <3
Reply
:iconaskjoshtheoc:
AskJoshtheOC Featured By Owner Feb 23, 2014
The turtle neck was clever dood
Reply
:icondragonman342:
Dragonman342 Featured By Owner Dec 27, 2013  Student Artist
pinay ka nga
Reply
:iconatlover2000:
ATLover2000 Featured By Owner Dec 1, 2013  Hobbyist General Artist
What the heck is Turtle Princess reading?! O_O 
Reply
:iconkazzikuzzi:
kazzikuzzi Featured By Owner Nov 6, 2013  Hobbyist Artist
CRAP. OF COURSE THE EMOTICON PRINTS INCORRECTLY
Reply
:iconkazzikuzzi:
kazzikuzzi Featured By Owner Nov 6, 2013  Hobbyist Artist

Turtle Princess...

Turtleneck...

:omgomg:

 

Reply
:icon0lexdelapp:
0lexdelapp Featured By Owner Sep 5, 2013  Hobbyist General Artist
joy. LSP gonna be hard on her for the rest of the year.
Reply
:iconaanglover-avatar:
AangLover-avatar Featured By Owner Aug 18, 2013  Hobbyist Writer
ugghhhhhh..... I have a question. WTF IS WITH THT BOOK ABOUT STRIPPER DOGS?!?!?!?!
Reply
:iconkitofthewind:
kitofthewind Featured By Owner Aug 23, 2013

I cant help but think it's a twilight joke.

sunsets are romantic

walking corpse = vampire

stripper dogs = werewolves

 

so using messed up brain logic

romance with vampires and werewolves aka twilight

Reply
:iconaanglover-avatar:
AangLover-avatar Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist Writer
oooooo ok
Reply
:iconkitofthewind:
kitofthewind Featured By Owner Aug 24, 2013
that or I'm an idiot who's spent far to much time listening to female friends who have guy troubles and want a twilight style romance. =_='
Reply
:iconaanglover-avatar:
AangLover-avatar Featured By Owner Aug 27, 2013  Hobbyist Writer
oooo nooooo! NOT twilight! Imma cry :,( I rather have a Fiolee type relationship. You know, like, cool, broish. get to beat each other up. u know.
Reply
:iconkitofthewind:
kitofthewind Featured By Owner Aug 27, 2013
honestly any relationship would be better then twilight. My little sister tried to make me watch it. 5 minutes in I was so desperate to escape that I resorted to vag punch
Reply
:iconaanglover-avatar:
AangLover-avatar Featured By Owner Aug 27, 2013  Hobbyist Writer
true that...
Reply
:iconbitterdarkangel:
BitterDarkAngel Featured By Owner Aug 1, 2013  Student Traditional Artist
haha wow tp doese actually look like a pretty human version of turtle princess hopefully her voice isn't like hers >.<
Reply
:iconfreedom319:
Freedom319 Featured By Owner Jun 29, 2013  Hobbyist Interface Designer
look at the book she is reading:

SUNSHINE
walking corpse
or
stripper dog?
[link]
Reply
:iconleighkuna5667:
Leighkuna5667 Featured By Owner Jul 12, 2013
oh my god i just noticed tht
Reply
:iconcakeisacat9001:
Cakeisacat9001 Featured By Owner Jun 27, 2013  Student Filmographer
Talking Corpse and Stripper Doggie? WTF...
Reply
:iconeeveeishawesome:
EeveeIshAwesome Featured By Owner Jun 22, 2013
Lol the book said stripper doggy XD
Reply
:iconjdah22:
JDAH22 Featured By Owner Jun 21, 2013
LUCKY ME.. THANKS TO YOU I'M HUNGRY DX
Reply
:iconalicekat:
AliceKat Featured By Owner Jun 13, 2013
so THAT'S turtle princess!
Reply
:iconkfgal:
KFGal Featured By Owner Jun 2, 2013
"... Oh Gee, lucky me"

I was busting up at that for some reason!
Reply
:iconrussiarussia:
russiarussia Featured By Owner May 30, 2013
I see what you did there! The turtle neck sweater! Nice. :3
Reply
:iconbashgirl:
bashgirl Featured By Owner May 23, 2013  Hobbyist General Artist
now turtle princess is worth somthing
Reply
:iconkitmadsuko:
KitMadsuko Featured By Owner May 13, 2013  Hobbyist
....Or Stripper Dog......... Kat Kat.... What?
Reply
:iconocarinalink24:
OcarinaLink24 Featured By Owner May 9, 2013  Hobbyist Artist
Your turtle princess is gorgeous!
Reply
:iconmatchmakingdove1028:
matchmakingdove1028 Featured By Owner May 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
turtle princess is so preety!!!!
Reply
:icondragonfly211:
DragonFly211 Featured By Owner Apr 28, 2013
WUV IT!
Reply
:iconshippolover15:
shippolover15 Featured By Owner Apr 27, 2013  Hobbyist Artist
Somehow i wonder if lsp still has that manly voice in this comic just like the episodes...
Reply
:iconvaporsheart:
vaporsheart Featured By Owner Mar 27, 2013  Hobbyist General Artist
OMIGAW!
she so friggin cute!
i love TP :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 728 × 1111




Details

Submitted on
September 30, 2012
Image Size
553 KB
Resolution
728×1111
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
84,700 (35 today)
Favourites
1,515 (who?)
Comments
302
Downloads
387
×