Shop Mobile More Submit  Join Login
Adventure Time: Chap 2 - Page 1 by Katkat-Tan Adventure Time: Chap 2 - Page 1 by Katkat-Tan
THIS SERIES IS READ FROM LEFT TO RIGHT
Adventure Time Pendleton Ward





:bulletpurple: Katkat-Tan FB Page :bulletpurple: Katkat-Tan FC :bulletpurple: Ask-Away! :bulletpurple:





It's back! Hope you guys havent forgotten about it already c:
Hopefully i havent lost my touch yet.
And i probably should have mentioned this on the last page, but Voting is now officially closed
Thanks to everyone who voted so far :)
And thanks for all the support the 1st chapter received. I appreciate it ^u^
Hopefully this 2nd chapter can get the same amount of support, if not, more x3


...now if you'd excuse me,
-gets 5 tons of virtual boulders and places them on shoulders-



----------------

1st Chapter - Page 1:


Next:
[link]
Add a Comment:
 
:iconcookielovesanime03:
CookieLovesAnime03 Featured By Owner Apr 29, 2015  Professional Filmographer
I like Pen's name.
Ppppppeeeeeeeennnnnnnn
Lol
Reply
:iconiamcreepypastagirl:
IamCreepypastaGirl Featured By Owner Apr 7, 2015  New Deviant
Pen! Language~! Just kidding. Cuss as much as you fucking want.
Reply
:iconzalay02:
Zalay02 Featured By Owner Dec 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
OMIGOSH lol

I kinda know how Pen feels. 
Reply
:iconvocaloidrinkagamine0:
vocaloidrinkagamine0 Featured By Owner Nov 28, 2014  Student Digital Artist
fionna's reaction= Me every morning.
Reply
:iconchrisskaz:
ChrisSkaz Featured By Owner Aug 18, 2014
The life of a devoted big brother is not an easy one. *sympathetic sigh*
Reply
:iconchaotic-kitten2001:
Chaotic-Kitten2001 Featured By Owner Aug 4, 2014  Student General Artist
Heart boxers tho
Reply
:icondivergentgirll:
divergentgirll Featured By Owner Jun 24, 2014
LOL Pen's boxers!
Reply
:iconkikio345:
kikio345 Featured By Owner May 17, 2014  Student
Hha......
Reply
:iconlove-adventure-time4:
love-adventure-time4 Featured By Owner May 16, 2014  Student Traditional Artist
this comic is awesome, but can you traslate to spanish? pleaseeeeeee
Reply
:iconbeymechanic:
BeyMechanic Featured By Owner May 11, 2014  Hobbyist Writer
LOL DAMN STRAIGHT!! XD
Reply
:iconmeggiemonster123:
meggiemonster123 Featured By Owner May 6, 2014
i love this so much <3
Reply
:icondarknesslion258:
DarknessLion258 Featured By Owner May 2, 2014
JAJJAJA, I LOVE YOUR, :happybounce: :happybounce: :happybounce: divider 
JAJAJJAJA THAT IS AMAZING!!!! Clap Clap Clap 
Reply
:icondarqusse:
Darqusse Featured By Owner Apr 9, 2014  Hobbyist Photographer
Ah Pen, you are awesome
Reply
:iconsoulsaber67:
Soulsaber67 Featured By Owner Apr 2, 2014  Hobbyist Digital Artist
DAMN STRAIGHT
Reply
:iconmachellejokes:
machellejokes Featured By Owner Mar 29, 2014  Hobbyist Writer
lol shit got real xD
Reply
:iconcrazysmileyface01:
CrAzYsMiLeYfAcE01 Featured By Owner Feb 21, 2014  Hobbyist General Artist
DAMN STRAIT BITCH!
Reply
:iconotakudannyfan:
OtakuDannyfan Featured By Owner Feb 5, 2014  Student Artist
Pen looks like Len... SING SPICE FOR ME PEN ~O~!
Reply
:iconpixiechixie:
PixieChixie Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
I love your work! It's amazing! :D
Reply
:iconangelsloveu:
AngelsLoveU Featured By Owner Dec 1, 2013  Hobbyist
Pen has heart boxer . . . Llama Emoji 10 (Shy) [V1] 
Reply
:iconkazzikuzzi:
kazzikuzzi Featured By Owner Nov 6, 2013  Hobbyist Artist
Lol, heart boxers
Reply
:icongamergirllikesatla:
Gamergirllikesatla Featured By Owner Nov 4, 2013  Hobbyist Artist
Lol!
Finn looked like Len Kagamine with out his hat x3
Reply
:iconfirathecat:
firathecat Featured By Owner Feb 23, 2014  Student General Artist
* Pen ^^
Reply
:icongamergirllikesatla:
Gamergirllikesatla Featured By Owner Feb 24, 2014  Hobbyist Artist
What do you mean by Pen?
Reply
:iconfirathecat:
firathecat Featured By Owner Feb 24, 2014  Student General Artist
He's name is Pen ^^ (the older-brother-looking one)
Reply
:icongamergirllikesatla:
Gamergirllikesatla Featured By Owner Feb 25, 2014  Hobbyist Artist
Ahh... thx ^^
Reply
:iconfirathecat:
firathecat Featured By Owner Feb 26, 2014  Student General Artist
You're welcome~
Reply
:iconxoxyuki:
xoxyuki Featured By Owner Oct 5, 2013
XD OMG PEN "DAMN STRAIGHT" :33 <3
Reply
:icontenshiyaoi123:
tenshiyaoi123 Featured By Owner Oct 1, 2013
o!!! i love it, and i love Pen ** pity is not yaoi but you made a goog job n.n continue, i want to read the next soon
Reply
:icon0lexdelapp:
0lexdelapp Featured By Owner Sep 5, 2013  Hobbyist General Artist
No one wants to go to school unless your a total teacher's pet-now that I think about it... Oh no... I was the teacher's pet!! T^T NNNOOOOO!!!
Reply
:iconamberloveart16:
amberloveart16 Featured By Owner Sep 1, 2013  Hobbyist Filmographer
lawl
Reply
:iconmexicanightbat:
Mexicanightbat Featured By Owner Aug 27, 2013  Hobbyist General Artist
That's right Pen, let them know who's the boss! (What do you work in anyway?(did I miss that part anywhere in the comic?))
Reply
:iconaanglover-avatar:
AangLover-avatar Featured By Owner Aug 18, 2013  Hobbyist Writer
I like dem boys with hearts on their boxers. hearts on their boxers. hearts on their boxers boxers... Don't ask.......................
Reply
:iconhusuivermilion:
husuivermilion Featured By Owner Aug 3, 2013  Student Artisan Crafter
I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:icondaughterofzeus-man:
DaughterofZeus-man Featured By Owner Jul 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
dammn straigh
Reply
:iconmakachop133:
makachop133 Featured By Owner Jun 29, 2013  Hobbyist Artist
lol XD
Reply
:iconcakeisacat9001:
Cakeisacat9001 Featured By Owner Jun 27, 2013  Student Filmographer
PEN!? *Shakes shoulders* What the Nighosphere is wrong with u?!
Reply
:iconomen11:
Omen11 Featured By Owner Jun 22, 2013  Hobbyist Writer
she can float?!
Reply
:icontoddntheshiningsword:
ToddNTheShiningSword Featured By Owner Jun 12, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Bed-head. Sulk. Kicks out. Those little instructions really help make this comic! :meow:

And I love the way she looks flying out the door :love: :XD:
Reply
:iconikran:
Ikran Featured By Owner Jun 7, 2013
So Pen has to work for his siblings becuase there's no parents just like the original cartoon... well played miss, well played.
Reply
:iconpuiei:
puiei Featured By Owner May 17, 2013
the blanket looks so stretchy... also i find it funny cuz in the first panel it looks like fionna is sittin up or something....
even so it was funny (read it a while ago...)
and how pen kicks fionna out of bed in that position, in that direction, etc. lol.
Reply
:iconfioleeshipperforever:
FioLeeShipperForever Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist
LOL, heart boxers
Reply
:iconmalphlink:
MalphLink Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
love the kicks out so classic
Reply
:icondharmmagarcia:
DharmmaGarcia Featured By Owner May 8, 2013
I just love ur work :D
Reply
:iconmatchmakingdove1028:
matchmakingdove1028 Featured By Owner May 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
next plzzzzzzzzz!
Reply
:iconchocolatepaperclippy:
ChocolatePaperclippy Featured By Owner Apr 28, 2013  Student Digital Artist
aaa Pen and his hearty boxer thingy... just hnnnggggg
Reply
:iconmiss-fandom-chan:
Miss-Fandom-Chan Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
well he's rather stirckt
Reply
:iconfionnatheradicalgirl:
FionnaTheRadicalGirl Featured By Owner Apr 5, 2013
HE'S TOO MEAN !!!! hey anybody wanna switch bro's ?? :P
Reply
:iconwallynsimonsgirl:
WallynSimonsGirl Featured By Owner Apr 4, 2013
LOL! Poor Fionna!
Reply
:iconxxlucyheartxx:
XxLucyHeartxX Featured By Owner Mar 28, 2013
emo hair, when you wake up. nice.
Reply
:iconvaporsheart:
vaporsheart Featured By Owner Mar 27, 2013  Hobbyist General Artist
pen is hot XD (i dunno about smexier than ML but he's close. FP too :D)
why are there so many sexy guys in AT!?!??! (genderswapped of course)
you know, i'm glad iceking is crazy... else, who would have thought of genderbending AT's characters!??!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 728 × 1111




Details

Submitted on
September 6, 2012
Image Size
570 KB
Resolution
728×1111
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
96,396 (21 today)
Favourites
1,915 (who?)
Comments
246
Downloads
428
×